Podívejte se, jak jsme pomohli malé lokální firmě vyrůst za hranice České republiky.
Po absolvování analýzy klíčových slov, důsledném copywritingu, optimalizace webu pro vyhledávače, link buildingu a další práce jsme prorazili ve vysoce konkurenčním prostředí na životně důležitá klíčová slova pro podnik, jako je například „Řezání laserem“ a obsadili jsme 2. pozici ve vyhledávání! Jistě víte co to znamená. Ušetřené tisíce měsíčně, které by se vydali na reklamu, ale hlavně stabilní přísun nových zakázek bez jakýchkoliv dalších investic!
Jak už to tak bývá, spousta firem nemá v dnešní době kvalitně (a někdy dokonce vůbec!) pokryté komunikační kanály na internetu. Neznamená to být jen na Facebooku, ale pokrýt i další důležité věci, kterými je zákazníci mohou najít (SEO, webové katalogy, linkbuilding nebo PPC). S firmou zaměřenou na kovovýrobu – Toro Tech s.r.o. tomu bylo v minulosti podobně.
Dokud mi nezavolal obchodní ředitel a jednatel společnosti pan Moses. Tehdy firma měla zákazníky převážně z Plzeňského kraje, kde se nachází i provozovna. Jelikož na internetu měla pouze jednostránkovou webovou prezentaci, nikdo na ně nemohl narazit. Pan Moses, ale správně tušil potenciál, který se v online světě skrývá, a proto jsme se domluvili na spolupráci.
A tak jsme se do toho pustili. Seznámili jsme se s firemní kulturou, jejími službami a zmapovali si konkurenci. Bylo zjevné, že oproti všem ostatním byla firma na internetu velmi pozadu. Ovšem v realitě (to znamená v dílně) byli připraveni na zakázky značných rozměrů. Díky zmapování konkurence jsme jasně viděli její nedostatky a zjistili, že je můžeme s časem a vytrvalou pílí porazit. Což se také v mnoha ohledech již stalo, ale nebude předbíhat.
Základ je vědět, jak lidé produkty a služby hledají na internetu. Tzn. jaká slova zadávají do vyhledávačů. Udělali jsme proto analýzu vyhledávanosti klíčových slov v oblasti kovovýroby.
Díky tomu jsme věděli, co všechno je potřeba vyladit na webu po textové stránce, aby se zobrazil co největšímu počtu lidí a započali jsme tvorbu prodejních a zároveň dohledatelných textů.
Zatímco se psalo, navrhli jsme moderní a jednoduchý design webu relevantní k současnému logu a postupně jej začali plnit obsahem.
Abychom vyčnívali mezi konkurencí o trochu více, dohodli jsme se, že vytvoříme i prezentační video. A tak se kolega s kamerou vydal na výlet do Zruče nedaleko Plzně a vrátil se s pěkným kouskem téměř uměleckého díla.
Ve vyhledávačích se web začal postupně objevovat na spoustu vyhledávacích dotazů, kde předtím vůbec nebyl. Ovšem cesta v SEO (optimalizace pro vyhledávače) je poměrně složitá a vyžaduje čas, než se optimalizuje technická stránka webu, vytvoří dostatečně robustní databáze relevantních zpětných odkazů a dalších věcí. A nakonec je potřeba, průběžně přidávat nový obsah.
Mezitím jsme se pustili do reklamy ve vyhledávání (SEM). Nutno dodat, že klient ještě před našim zásahem měl spuštěnou reklamu na Google Ads zvanou Chytrá kampaň. I když má tato funkce skvělý název, výsledky zas tak skvělé už nedoručuje. Zkráceně řečeno, po tom, co jsme reklamu nastavili podle našich analýz a přidali prodejní reklamní texty, vzrostla míra úspěšnosti takovým způsobem, že celé firmě Toro Tech i nám poskočilo srdce radostí. Nejen že se nám povedlo trojnásobně snížit měsíční náklady za stejný počet prokliků, ale co je hlavní – míra poptávek po službách zaznamenala raketový nárůst!
V neposlední řadě jsme také naprogramovali objednávkový kalkulátor cen kovových výpalků. I když to na první pohled nevypadá, za výpočty se skrývá poměrně velká řada na sebe navazujících vzorců. Kalkulátor nyní šetří hromadu času s počítáním a naceňováním, což nyní umožňuje firmě být v zisku i u těch nejmenších zakázek!
Brzy jsme získali patřičné sebevědomí a odvahu expandovat za hranice. Web jsme přeložili do dvou dalších jazyků a nastavili reklamu ve vyhledávání pro relativně blízkou oblast Rakouska a Německa. K této akci došlo zrovna na začátku koronavirové krize a dokonce i přes zabržděnou ekonomiku a odlišnosti kultur obchod rozkvétal jako stromy na 1. Máje.
Netrvalo to dlouho a přišel telefonát s panem ředitelem, který evidentně zažíval druhé Vánoce, zatímco se celá republika děsila krize. Takhle to vypadá, když má agentura prostor udělat kompletní online marketingové řešení se vším všudy. Nic nám nedělá větší radost, než když web přináší dobré ovoce.
Každopádně, práce zde ještě nekončí. I když se web v organickém vyhledávání objevuje na některá relevantní klíčová slova na prvních stránkách a Google Ads přináší parádní výsledky, stále je kam růst.
Konkurence má v této oblasti ještě náskok, ale jsme si jistí, že je dokážeme předběhnout. Na řadě je PR, kde máme skvělé podmínky u řady českých publisherů a v rukávě máme ještě spoustu es.
I když jsme s ředitelem Toro Tech již více jak 5 let v kontaktu, ještě jsme se osobně neviděli. V dnešní době zkrátka můžete online cestou zařídit i takové věci, jako je raketový růst podnikání.
Rádi byste s vaší firmou byli sami aktérem podobného příběhu? Ozvěte se nám, telefonicky, e-mailem nebo přes FB messenger. Probereme s vámi vaše přání a vize a rádi je pomůžeme naplnit.
V Dream IT Company se vždy těšíme na dalšího spokojeného klienta!
Kontaktujte nás a společně se domluvíme na tom nejlepším možném řešení.
© Dream IT Company 2014-2024